اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» در البرز
کد خبر: 4212237
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴

اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» در البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز گفت: تابستان امسال طرح ملی مسجد، کانون نشاط با هدف رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان مسجدی در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری اولین نشست برنامه‌ریزی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: این نشست با هدف سیاستگذاری فرهنگی با محوریت مسجد افق راه ستاد کانون‌های مساجد و برنامه‌ریزی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت که از جمله اهداف مبنایی سالانه ستاد کانون‌های مساجد است، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهمیت هم‌افزایی تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف و تحقق مسجد تراز اسلامی مهم است و افق سیاست‌گذاری فرهنگی مساجد براساس بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: ستاد کانون‌های مساجد استان البرز بر ایجاد زیرساخت‌های منسجم راهبردی در این حوزه تأکید دارد و نگاهش در این عرصه کلان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در پایان یادآور شد: طرح ملی مسجد، کانون نشاط تابستان امسال با برنامه‌ریزی خوب به‌منظور اجرای برنامه‌های فاخر توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در البرز با هدف رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha