نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برپا می‌شود
کد خبر: 4211467
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برپا می‌شود

نمایشگاه «دستاوردهای وقف» با حضور شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف در هتل ارم برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، نمایشگاه «دستاوردهای وقف»، از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه در محل هتل ارم برپا شده و به مدت پنج روز نیز ادامه دارد. 

بیش از ۳۰ شرکت دانش‌بنیان مورد حمایت اوقاف و امور خیریه هستند. این شرکت‌ها جوانانی از نخبگان هستند که به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی طرح‌های آنان راکد مانده بود که امروزه این شرکت‌ها دفتری را در اوقاف مستقر کرده‌اند. 

در همین راستا با برپایی نمایشگاه «دستاوردهای وقف» از 39 شرکت دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه دعوت شده و مساحتی بیش از 600 مترمربع برای برپایی غرفه‌ها در این نمایشگاه اختصاص یافته است. 

محور اقدامات در این نمایشگاه، معرفی تولیدات داخلی با قیمت مناسب است. از دیگر بخش‌های نمایشگاه می‌توان به ارائه آثار قدیمی و تاریخی وقفنامه‌ها، نحوه شکل‌گیری وقف، حفظ العین، مولدسازی و اجرای نیت که مربوط به معاونت‌های حقوقی، اوقافی، ثبتی، فرهنگی، امور خیریه، مرکز امور قرآنی، دانشگاه علوم قرآن و حدیث، چاپ و انتشارات، بهره‌وری و فاوا است، اشاره کرد. 

همچنین، مراکز وابسته به سازمان اوقاف مانند بنیاد البرز، مهرماندگار و کاشی گوهرشاد نیز در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین، برنامه‌های جنبی نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha