فعالیت مجدد مؤسسه قرآنی «شمیم وحی» مارگون
کد خبر: 4211436
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

فعالیت مجدد مؤسسه قرآنی «شمیم وحی» مارگون

مدیر مؤسسه قرآنی «شمیم وحی» مارگون از فعالیت مجدد تنها مؤسسه قرآنی این شهرستان بعد از چندین سال تعطیلی خبر داد.

کلاس قرآنی در مؤسسه قرآنی شمیم وحی مارگون

عبدالحسین پیشگو، مدیر مؤسسه قرآنی «شمیم وحی» مارگون در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد در خصوص فعالیت این مؤسسه، گفت: مؤسسه قرآنی شمیم  وحی مارگون در سال 1393 با کسب مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در همه رده‌های سنی دختر و پسر آغاز به‌کار کرده است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه به علت نداشتن مکان و تجهیزات از سال 1398 تاکنون تعطیل بوده، اظهار کرد: با وجود رایزنی با دستگاه‌ها و ادارات فرهنگی و حمایتی از جمله دفتر امام جمعه مارگون، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان استان، هیچ‌گونه حمایت مالی و حتی معنوی صورت نگرفته است.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه بیان کرد: کلاس‌های حفظ قرآن و روخوانی در مدرسه ابتدایی شرف آباد یاسوج برای بیش از 180 نفر دانش‌آموز پسر برگزار کرده‌ایم که 70 درصد از این دانش‌آموزان استقبال مطلوبی داشته‌اند و قرار است این کلاس‌ها تا پایان سال تحصیلی نیز برگزار شود.

پیشگو اضافه کرد: همچنین دو کلاس 10 نفره حفظ، روخوانی و روانخوانی در مدرسه ابتدایی 22 بهمن روستای جوکال از توابع شهرستان مارگون برگزار کرده‌ایم، ضمن اینکه برگزاری همه این کلاس‌ها با هزینه شخصی بنده بوده است و هیچ کمکی با وجود پیگیری، از خیران دریافت نکرده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح مسطورا (زندگی با آیه‌ها) در استان، گفت: تمامی دانش‌آموزان قرآنی نیز در این طرح شرکت کرده و نمره قبولی دریافت کرده‌اند و مدرک گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha