سردار حجازی مروج گفتمان مقاومت بود
کد خبر: 4211160
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

سردار حجازی مروج گفتمان مقاومت بود

فرمانده سپاه باروق گفت: سردار حجازی دوشادوش سایر نیروهای مسلح برای ترویج و تبیین گفتمان مقاوت در کشورمان گام‌های بلندی را برداشت.

فخرالدین حبیبی، فرمانده سپاه باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فخرالدین حبیبی، فرمانده سپاه باروق، امروز 30 فروردین در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در باروق برگزار شد، گفت: این بزرگمرد در ترویج و تبیین گفتمان مقاومت گام‌های بلندی را برداشت به طوری که افکار و عملکرد ایشان نقطه مقابل سازش بود.

 وی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سید محمد حجازی، گفت: این انسان وارسته و دلیر مجاهدی سلحشور و انقلابی بود که پا در رکاب رهبر انقلاب قرار داد و  برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت.

فرمانده سپاه باروق با بیان اینکه سردار حجازی همانند سایر شهدای وارسته نظام اسلامی همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید، اضافه کرد: بنابراین سزاوار نیست نام و یاد ایشان در بوته فراموشی قرار گیرد.

حبیبی به اقدام دفاعی و تلافی‌جویانه سپاه ایران با عنوان «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگر قدس درهم شکسته شد و آثار این حمله بدون تردید تا سالیان طولانی در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد.

وی این عملیات را نشان‌دهنده صلابت و قدرت نظامی روزافزون کشورمان دانست و گفت: این تصمیم و اقدام شجاعانه باعث شد جهان مبهوت و متحیر این سطح از آمادگی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق با اشاره به اینکه اگر روزی دشمنان قصد توطئه نظامی علیه ایران را داشته باشند جوانان امروز همچون رزمندگان دیروز جان‌فشانی خواهند کرد، گفت: دشمنان به دنبال ترویج دنیاگرایی، ولنگاری و اباحه‌‌گری در جامعه ایرانی هستند به همین دلیل همه ما وظیفه داریم تا درراستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.
 

 

سرهنگ حبیبی در خاتمه گفت: ما باید یاد شهدا را گرامی بداریم و به نسل جوان یادآور شویم که این کشور همچنان دشمن دارد، ما باید همیشه آماده در صحنه باشیم  دشمن دست از شما بر نمی‌دارد تحریم دشمنان تمام نشده، باید همواره برای حفظ دین و کشور آماده باشیم .

انتهای پیام
captcha