نمایش 180 اثر برگزیده جشنواره مد و لباس فجر
کد خبر: 4194017
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

نمایش 180 اثر برگزیده جشنواره مد و لباس فجر

نمایش آثار برگزیده دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر از روز 28 دی‌ماه تا چهارم بهمن‌ماه در موزه هنرهای زیبای مجموعه تاریخی سعدآباد آغاز می‌شود.

آغاز نمایش 180 اثر برگزیده جشنواره مد و لباس فجربه گزارش ایکنا، آخرین مرحله دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر که شامل برپایی نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره و برگزاری نشست‌های آموزشی است از روز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد آغاز می‌شود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 13:30 روز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان برای مشاهده آثار بدون تهیه بلیط موزه می‌توانند از نمایشگاه آثار دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر بازدید کنند.

موزه هنرهای زیبای مجموعه سعدآباد از ساعت 9 تا 17 آماده بازدید علاقه‌مندان است. البته روز جمعه امکان بازدید از آثار جشنواره مد و لباس فجر تا ساعت 19 فراهم شده است.

عکاسی از آثار ارائه شده در این نمایشگاه باید بدون فلش صورت گیرد چراکه تابلوها و آثار ارزشمند و تاریخی این موزه همچنان در موزه قرار دارند و علاقه‌مندان در کنار مشاهده آثار تاریخی موزه هنرهای زیبای مجموعه سعدآباد می‌توانند پوشاک طراحی شده توسط طراحان کشورمان را مشاهده کنند.

این نمایشگاه تا روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه برپاست و روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان و صاحبان طاووس طلایی جشنواره از ساعت 19 تا 22 در تالار وحدت برپا خواهدشد.     

انتهای پیام
captcha