دونده صلح و دوستی هلال احمر به قزوین رسید
کد خبر: 4187650
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

دونده صلح و دوستی هلال احمر به قزوین رسید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ورود سفیر صلح هلال‌احمر برای برگزاری پویش صلح و دوستی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه به قزوین خبر داد.

دونده صلح و دوستی هلال احمر

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین، حسین خوئینی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، در خصوص پویش صلح و دوستی، گفت: «مجتبی یادگاری» سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر ایران و رکورد دار دوی ماراتن ایران و آسیا از سازمان ثبت رکوردهای جهانی «ایمارو» در راستای اجرای پویش دوی صلح و دوستی در جهت حمایت از مردم مظلوم غزه، وارد استان قزوین شد و مورد استقبال مسئولین و جوانان جمعیت هلال احمر، قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: یادگاری با حضور در این پویش، پیام صلح و دوستی در جهان و اعلام انزجار از نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و کادر درمان اعزامی به غزه را اعلام خواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: سفیر صلح هلال ‌احمر مسافت ۱۰ کیلومتر را در مسیر استان‌های مرکزی، کرمانشاه، لرستان، قم، اصفهان، قزوین، البرز و تهران با شعار فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا طی می‌کند.

خوئینی اظهار کرد: امیدوارم با اجرای این پویش بازتاب بین‌المللی این موضوع را شاهد باشیم و بتوانیم شعار فراگیر شدن صلح جهانی را در دنیا گسترش دهیم و با اجرای چنین برنامه‌هایی در زمینه فرهنگ‌سازی و جلوگیری از انتشار خشونت در جهان اقدام کنیم و انسان‌ها را به صلح و آرامش، دعوت کنیم.

انتهای پیام
captcha