ترخیص بیماران نیازمند بیمارستان رازی قائمشهر از محل نیت واقف
کد خبر: 4173274
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

ترخیص بیماران نیازمند بیمارستان رازی قائمشهر از محل نیت واقف

بیماران نیازمند بیمارستان رازی قائم‌شهر با یک میلیارد تومان اعتبار از موقوفه مرحوم دکتر علینقی کنی ترخیص شدند. ‎

ترخیص بیماران نیازمند بیمارستان رازی قائم‌شهر

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، سیزدهم مهرماه با حضور در آیین ترخیص بیماران نیازمند بیمارستان رازی قائم‌شهر گفت: همزمان با هفته وقف، ترخیص بیماران نیازمند بیمارستان رازی قائم‌شهر با یک میلیارد تومان اعتبار از محل موقوفه مرحوم دکتر علینقی‌ کنی انجام پذیرفت.

وی افزود: در شهرستان قائم‌شهر سیمرغ، جویبار و سوادکوه از موقوفه مرحوم دکتر علینقی کنی به بیمارانی که مشکلات مالی دارند، خدمات ارائه می‌شود.

حیدری‌جناسمی تصریح کرد: موقوفه بیمارستان آمل، موقوفه بیمارستان امام ساری، چندین درمانگاه در بهشهر و... همانند موقوفه بیمارستان رازی قائم‌شهر در سطح استان مازندران با همت خیران و واقفان جهت رفع مشکلات مالی نیازمندان به ارایه خدمات می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف مازندران در خصوص بیمارستان فوق تخصصی غرب مازندران، خاطرنشان کرد: تصور برخی‌ها این‌چنین است که اوقاف فقط با دریافت پول برپا کننده آیین‌های عزاداری است. در حالیکه نزدیک به سه سال است که پیگیر موقوفه‌ای در چالوس هستیم تا بتوانیم با تهیه این موقوفه آیین کلنگ‌زنی بیمارستان چالوس را با همکاری نماینده ولی‌فقیه در مازندران و استاندار پس از تحویل موقوفه برگزار کنیم.

حیدری‌جناسمی با اشاره به وقف دیگری در بهشهر جهت احداث بیمارستان فوق تخصصی، گفت: بر اساس درآمدی که اوقاف از محل موقوفات و رقبات کسب می‌کند، اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه در بحث سلامت قریب به یک میلیارد تومان هزینه درنظر گرفته شده است ادامه داد: در حالی که مشکلات بسیاری در پیش داریم، اما اوقاف نیت را با هدف ترویج فرهنگ وقف و اجرای امینانه واقف اجرا می‌کند.

وی در پایان گفت: طی یک سال اخیر بیش از یک میلیارد تومان از عواید موقوفات مرحوم دکتر علینقی‌کنی قائمشهر صرف هزینه درمان بیماران نیازمند شد.

انتهای پیام
captcha