۱۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان سرعین توزیع شد
کد خبر: 4164196
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

۱۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان سرعین توزیع شد

رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین گفت: همزمان با برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و با یاری نیکوکاران ۱۰۰ بسته غذایی در بین مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند شهرستان سرعین توزیع شد.

۱۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان سرعین توزیع شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مرتضی هوشمند، رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین، ۳۰ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به یاری نیکوکاران شهرستان سرعین و همزمان با برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ۱۰۰ بسته غذایی تهیه و در بین خانوار تحت حمایت توزیع شد.

وی با بیان اینکه از طریق توزیع سبدکالا تلاش داریم بخشی از نیاز‌های ضروری خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم، افزود: مددجویان تحت حمایت دارای مشکلات عمده‌ای هستند که با مشارکت خیران می‌توانیم بخشی از نیاز‌های ضروری آن‌ها را رفع کنیم.

هوشمند با اشاره به اینکه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل فرصت مغتنمی برای یاری به نیازمندان است، اعلام کرد: نیکوکاران شهرستان سرعین به نیابت از شهدای گرانقدر بسته‌های غذایی را تهیه و در اختیار کمیته امداد قرار دادند تا در اسرع وقت بین مددجویان توزیع شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین گفت: همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رسیدگی به امور فقرا و مددجویان تحت حمایت هستیم.

انتهای پیام
captcha