آزادگان ایثار را در سخت‌ترین شرایط اسارت معنا کردند
کد خبر: 4163056
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

آزادگان ایثار را در سخت‌ترین شرایط اسارت معنا کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به همراه رئیس منطقه دو بنیاد استان در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در دیدار با دو تن از آزادگان دفاع مقدس یاد و خاطره آزاد مردان در اسارت را گرامی داشت.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در دیدار با آزاده و جانباز 70 درصد «حاجت کیانی پور» و آزاده جانباز «علی محمد احد طجری»، اظهار کرد: آزادگان سفیران جمهوری اسلامی در اسارت رژیم بعث بودند، شما رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانمردانه به دفاع از اسلام و سرزمین اسلامی برخاستید و در دوران اسارت نیز آزادگی خویش را به نمایش گذاشتید و از ارزش‌های خود پاسداری کردید.

وی ادامه داد: این پایداری، مقاومت و ایستادگی تا امروز ادامه داشته و به فرمایش مقام معظم رهبری شما عزیزان همچنان در میدان مقاومت و ایستادگی هستید؛ شما در اسارت هم پیروز میدان بودید، آزادگان فرهنگ ایثار را در سخت ترین شرایط اسارت معنا کردند و در این راه استقامت ورزیدند.

در پایان این دیدارها مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار که با حضور رئیس منطقه دو بنیاد استان انجام شد از  آزاده و جانباز 70درصد «حاجت کیانی پور» و آزاده و جانباز با 101 ماه اسارت  «علی محمد احد طجری» تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha