یادواره خانگی سردار شهید «میرعلی یوسفی سادات» برگزار شد
کد خبر: 4154530
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
در راستای برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ اردبیل؛

یادواره خانگی سردار شهید «میرعلی یوسفی سادات» برگزار شد

در راستای برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یادواره خانگی سردار شهید «میرعلی یوسفی سادات» با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور اردبیل برگزار شد.

یادواره خانگی سردار شهید «میرعلی یوسفی سادات»به گزارش ایکنا، به نقل از ایثار اردبیل، در این یادواره خانگی که 20 تیرماه برگزار شد، دختر سردار شهید یوسفی سادات، به گوشه‌ای از خصوصیات اخلاقی پدر شهیدش اشاره کرد و گفت: پدرم داوطلبانه برای دفاع از دین، آرمان‌های انقلاب اسلامی، وطن و ناموس به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

وی افزود: همه شهدا منتخبین و محبوبین خدا بودند و من افتخار می‌کنم که فرزند یک قهرمان شهید هستم. قهرمانی که هم از بعد اعتقادی و اخلاقی نمونه بود و هم از جهت شجاعت، غیرت دینی و  میهن دوستی، جایگاه ویژه‌ای داشت. اولویت پدرم دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و در تحقق این هدف غایی از همه چیزش گذشت. ایمان و اعتقاد و باور قلبی پدرم به خدا باعث شد که ما را و خانواده‌اش را در امان خدا بگذارد و با تمام وجود در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی در جبهه حق علیه باطل حاضر شود.

دختر سردار شهید یوسفی سادات گفت: امروز برای همه ما وظیفه است که به پاس و قدرشناسی از این اسوه های الهی، مراقب رفتارها و گفتارهایمان باشیم و توجه بکنیم که همه اعمالمان رنگ خدایی داشته باشد. سوءاستفاده از خون پاک شهدا، عواقب سخت و سیاهی به دنبال دارد و ما باید در نیل به هدف غایی شهدا، زندگی‌مان را شهدایی بکنیم و این فرشته‌های مقرب حضرت حق، الگوهای عملی ما باشند.

شعر خوانی در وصف شهدا و تجلیل از خانواده شهید از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha