اعزام ۳۰۰ نفر از مردم گرگان در مراسم گرامیداشت رحلت امام (ره)
کد خبر: 4145275
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

اعزام ۳۰۰ نفر از مردم گرگان در مراسم گرامیداشت رحلت امام (ره)

فرمانده سپاه گرگان گفت: به همت ستاد ارتحال امام و سپاه شهرستان گرگان، ۳۰۰ نفر از بسیجیان و مردم گرگان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم مرقد مطهر و حرم حضرت معصومه(س) خواهند شد.

سرهنگ دیلم فرمانده سپاه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سرهنگ پاسدار علی دیلم، فرمانده سپاه گرگان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی(ره) جهان معاصر را به گونه ای تحت تاثیر قرار داد که میتوان جهان معاصر را به پیش از امام و بعد از امام (ره) تقسیم کرد.

فرمانده سپاه گرگان افزود: نگاه امام خمینی(ره) به خیلی از مسائل جنبه جهانی داشت؛ اگر این نگاه جهانی به جهان اسلام و تکیه بر شایسته‌سالاری و شناخت واقعیت‌های موجود نبود، قطعا در طول ۴۳ سال مولفه های انقلاب اسلامی دچار تحریف می شد.

سرهنگ دیلم در ادامه گفت: ایام رحلت امام خمینی(ره)، ایام الله است و باید این ایام را گرامی بداریم؛ چرا که این ایام در کنار سایر مناسبت‌های دینی، انسان‌ساز هستند و به نوعی زندگی انسان را متحول می‌کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما این است که جوانان را با سیره عملی و علمی امام راحل در ابعاد فردی و اجتماعی که برگرفته از معارف اسلامی است آشنا کنیم؛ هرچه اين آشنایی بیشتر باشد، قطعا تاثیرگذاری بیشتر خواهد بود.

سرهنگ دیلم یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلابی‌گری را حساسیت به دشمن عنوان کرد واظهار کرد: یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به بسیجیان، دشمن شناسی و داشتن بصیرت است.

وی ادامه داد: با توجه به جنگ ترکیبی دشمنان‌ علیه انقلاب‌ اسلامی، یکی از شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری در شرایط کنونی، امیدآفرینی است.

فرمانده سپاه گرگان هدف اصلی دشمنان را تزریق یاس و ناامیدی در جامعه دانست و بیان کرد: یکی از وظیفه اصلی بسیجیان و جوانان‌ انقلابی، ترویج روحیه کار و تلاش در راستای امید آفرینی در جامعه است.

وی در ادامه ضمن اشاره به استقبال مردم گرگان جهت حضور در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام گفت: استقبال گرم و داوطلبانه مردم برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، نشان از اشتياق و همراهی مردم با امام(ره) است که بعد از گذشت ۳۴ سال این عشق و محبت مردم علی‌رغم تلاش دشمنان‌ تغییری نکرده است.

سرهنگ دیلم در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به همت ستاد ارتحال امام و سپاه شهرستان گرگان، روز شنبه ۳۰۰ نفر از بسیجیان و مردم گرگان در قالب ۶ اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم مرقد مطهر و حرم حضرت معصومه(س) خواهند شد.

انتهای پیام
captcha