ساعت کار دستگاه‌های اجرایی سمنان در ماه رمضان اعلام شد
کد خبر: 4129849
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

ساعت کار دستگاه‌های اجرایی سمنان در ماه رمضان اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: ساعت کار همه ادارات، ارگان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در ماه مبارک رمضان امسال از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

ارسالی// اعلام ساعت کار دستگاه های اجرایی سمنان در ماه رمضان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان، چهارم فروردین‌ماه در سخنانی اظهار کرد: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم تغییر ساعت رسمی کشور در سال ۱۴۰۲ و بنابر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر شناور بودن ساعت کار اداری دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۷ تا ۹ صبح و براساس تأیید استاندار سمنان، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان سمنان در ماه مبارک رمضان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت تمامی بانک‌ها، دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان همچون گذشته و براساس روال قبل به انجام رسیده و تغییری نخواهد داشت، گفت: ساعت فعالیت مدارس متوسطه دوره اول و دوم از ساعت ۷:۳۰ و مراکز آموزشی دوره ابتدایی نیز ساعت ۸ صبح است.

حمیدی ادامه داد: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، همه مراکز آموزشی استان، 30 دقیقه پیش از فعالیت رسمی آموزشی در سطح استان، آماده پذیرش دانش‌آموزان بوده و در طی این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با قدردانی از همراهی آحاد مختلف مردم و مسئولان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با مدیریت امور و رعایت صرفه‌جویی و مصرف بهینه، نسبت به کاهش مصرف انرژی در دستگاه‌های اجرایی اقدام و امکان بهره‌مندی اقشار مختلف و به‌ویژه بخش خانگی را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha