لرستان؛ میزبان مرحله منطقه‌ای جشنواره «ترنم فتح»
کد خبر: 4067938
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

لرستان؛ میزبان مرحله منطقه‌ای جشنواره «ترنم فتح»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره «ترنم فتح» به میزبانی این استان با حضور استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه خبر داد.

محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستانمحسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «ترنم فتح» از سوی ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: جشنواره «ترنم فتح» از سال 95 در کشور کلید خورد و متولی این امر در ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس، معاونت هنری سینمایی است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه سطح استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، افزود: تقویت آرمان‌های دفاع مقدس مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش برای تعمیق و هویت ملی و تحکیم وحدت و انسجام ملی، معرفی و گسترش موزیک نظامی با بهره‌مندی از توانایی هنر نظامی، ارتقا سطح نوازندگان و جلوگیری از نفوذ تهاجم و نفوذ فرهنگی بیگانگان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رشیدی با بیان اینکه امسال مرحله منطقه‌ای جشنواره «ترنم فتح» به میزبانی استان لرستان و با حضور استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این جشنواره رقابتی بین گروه‌های موزیک نیروهای مسلح کل کشور برگزار خواهد شد که مرحله استانی آن در هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha