مشارکت مرکز افق امامزاده سیدابراهیم (ع) زنجان در آزادسازی زندانیان
کد خبر: 4055876
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

مشارکت مرکز افق امامزاده سیدابراهیم (ع) زنجان در آزادسازی زندانیان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان از مشارکت مرکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در آزادسازی زندانیان خبر داد و گفت: از این محل ۴ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

آزادسازی زندانیان

حجت‌الاسلام موسی موسوی‌تبریزی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: یکی از طرح‌های بسیار خوب اوقاف در راستای کمک به زندانیان و اجرای نیات واقفان نیک‌اندیش، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان است.

وی تصریح کرد: امروز افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط بد اقتصادی و یا هر علت غیر‌عمد دیگر به زندان افتاده‌اند و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه و یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

وی در ادامه از مشارکت ۴۵ میلیون تومانی مرکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در آزادی ۴ زندانی غیر عمد خبر داد و اضافه کرد: آزادی مستقیم زندانی به مبلغ با تامین  ۲۰ میلیون تومان، مشارکت در آزادی یک زندانی به مبلغ  بیش از ۵ میلیون تومان از جمله این اقدامات بوده است.

موسوی گفت: مشارکت در آزادی یک زندانی به مبلغ ۱۱ میلیون تومان و پرداخت بدهی یک زندانی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز از دیگر اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه زنجان با بیان اینکه آزادسازی زندانیان از طریق بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و درآمدهای موقوفات با نیات خیر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: هدف از این کار استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه و موقوفات در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

انتهای پیام
captcha