برنامه‌های نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری در ماه رمضان
کد خبر: 4050398
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

برنامه‌های نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری در ماه رمضان

معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در ۸۴ نقطه یگان‌های انتظامی استان، اهم این برنامه‌ها را تشریح کرد.

محفل انس با قرآن کارکنان ناجا

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم مجتهدی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال‌و‌بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با تشریح اهم برنامه‌های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این ماه مبارک در مجموع، در ۸۴ نقطه یگان‌های انتظامی استان ویژه‌برنامه‌های قرآنی با حضور روحانیون و طلاب سازمان و نیز اساتید مدعو و چهره‌های شاخص قرآنی در حال برگزاری است.

وی با ذکر اینکه ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان ناجا در سه بخش برگزار می‌شود، افزود: برگزاری محافل جزءخوانی عمومی ویژه بانوان و آقایان با حضور علاقه‌مندان، برگزاری کلاس‌های روخوانی و روانخوانی ویژه کارکنان و برگزاری طرح ارتقای تلاوت قرآن ویژه سربازان وظیفه در ۲۱ نقطه یگان‌های ناجا در سراسر استان در حال برگزاری است.

مجتهدی تصریح کرد: صبح امروز ۲۹ فروردین‌ماه یک محفل انس با قرآن در حضور نماینده ولی‌فقیه در استان ویژه کارمندان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان در محل مصلی شهرکرد برپا شد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: همچنین بعد از ظهر امروز نظیر این محفل قرآنی ویژه کارکنان پلیس عقیدتی سیاسی استان برگزار خواهد شد. پیش از این نیز یک محفل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان پلیس راهور استان برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha