رشد ۵۵ درصدی کمک نیکوکاران مازندرانی به نیازمندان
کد خبر: 4048191
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

رشد ۵۵ درصدی کمک نیکوکاران مازندرانی به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: کمک مردم نیکوکار استان به نیازمندان در سال 1400 نسبت به سال قبل‌تر ۵۵ درصد رشد داشته است.

احمد سعادت، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، احمد سعادت، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران، امروز، 21 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمک مردم نیکوکار استان به نیازمندان در سال 1400 نسبت به سال قبل‌تر ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: کمک‌های مردمی در بخش‌های صدقات، اکرام ایتام، زکات، مبتنی بر نیاز و مراکز نیکوکاری بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیشترین کمک‌ها در حوزه مراکز نیکوکاری بوده است، تصریح کرد: نیکوکاران مازندرانی با مشارکت خود در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان پیشتاز هستند.

وی از اعتماد مردم نوع‌دوست استان به کمیته امداد تقدیر کرد و افزود: با مشارکت و همراهی و همدلی نیکوکاران و خیران مازندرانی در کمک به نیازمندان و ایجاد روحیه خودباوری در آنان به نتایج مطلوب دست یافتیم.

سعادت گفت: امسال هم با برنامه‌ریزی مناسب در تلاش هستیم تا در راستای جلب مشارکت مردم نیک‌اندیش استان در ارائه خدمات بهینه به نیازمندان و رفع مشکلات آنان گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام
captcha