اولویت کاری ادارات باید بر مبنای شعار سال تبین شود
کد خبر: 4047542
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

اولویت کاری ادارات باید بر مبنای شعار سال تبین شود

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت: در جهت انجام فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری سال باید اولویت‌های کاری خود و ادارات را بر مبنای شعار سال تبین کنیم.

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان به مناسبت آغاز سال جدید ظهر روز 18 فروردین با عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه مدیریت استانداری سیستان و بلوچستان دیدار  و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک سال جدید گفت: در جهت انجام فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری سال باید اولویت‌های کاری خود و ادارات را بر مبنای شعار سال تبین کنیم.

وی افزود: توجه به مشکلات کارکنان دستگاهای اجرایی و احترام به این قشر، تربیت کارمند تراز انقلابی با رویکرد فعالیت و کار جهادی جهت تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های بسیج کارمندان است  که باید بیش از پیش سرلوحه کارها قرار گیرد.

در ادامه عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری با تأیید سخنان سرهنگ نکویی بیان کرد: با تمام توان آمادگی این را دارند تا در جهت تسریع امور گام برداشته و در جهت اجرایی شدن شعار سال نیز اقدامات اساسی صورت پذیرد. باید در این راستا از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استان در رفع مشکلات و موانع استفاده شود.

در این جلسه مقرر شد برای رسیدن به این مهم بسیج ادارات و استانداری همکاری لازم را به عمل آوردند.

انتهای پیام
captcha