ارائه کمک هزینه درمانی بلاعوض به 7220 بیمار نیازمند در فارس
کد خبر: 4047358
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

ارائه کمک هزینه درمانی بلاعوض به 7220 بیمار نیازمند در فارس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارائه کمک هزینه درمانی بلاعوض به 7 هزار و 220 بیمار نیازمند این استان در سال 1400 خبر داد.

حسین درویشی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، حسین درویشی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس امروز، 17 فروردین با اشاره به اینکه حمایت از بیماران نیازمند از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 77 میلیارد ریال کمک حمایتی درمانی بلاعوض به 7 هزار و 220 بیماران نیازمند اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: در طول سال بیماران نیازمند با مراجعه به جمعیت هلال احمر و ارائه درخواست مساعدت باید اسناد درمانی و دارویی را به واحد مددکاری معاونت داوطلبان ارائه دهند. بیماران نیازمند پس از انجام امور مددکاری، کمک هزینه درمان و داروی خود را دریافت می‌کنند.

درویشی اظهار کرد: کمک‌های درمانی صورت گرفته به بیماران در زمینه‌های کمک هزینه دارو و درمان، بستری طبی و جراحی، ارتز و پروتز، زایمان طبیعی، کمک هزینه پاراکلینیکی، کمک هزینه تعمیر و تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، تامین وسایل بهداشتی درمانی و مصرفی، کمک هزینه درمان سرپایی و همچنین کمک هزینه شیر خشک می باشد که به صورت بلاعوض توسط جمعیت هلال احمر فارس پرداخت شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تأکید بر ادامه این روند گفت: جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته در این زمینه مداخله کند تا بخشی از این هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند جبران شود.

وی در پایان بر ضرورت همکاری و مشارکت خیران در این عرصه تأکید کرد و گفت: حضور بیشتر خیران در این مسیر نقش موثری در کاهش آلام نیازمندان و دردمندان دارد.

انتهای پیام
captcha