فاصله میان مردم و مدیران پذیرفتنی نیست
کد خبر: 4040799
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

فاصله میان مردم و مدیران پذیرفتنی نیست

استاندار کردستان با بیان اینکه وجود فاصله میان مردم و مدیران پذیرفتنی نیست، گفت: از آغاز خدمت در کردستان تلاش کردیم تا با حضور میان اقشار مختلف مردم با آنان به صورت بی‌واسطه ارتباط بگیریم.

دیدار استاندار کردستان با ملاموستا قادری

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان، امروز، 15 اسفندماه در دیدار با ماموستا ملا قادر قادری، امام‌جمعه پاوه با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با اقدامات مختلف فاصله ایجاد شده میان مردم و مسئولان برداشته شود.

وی با بیان اینکه وجود فاصله میان مردم و مدیران پذیرفتنی نیست، افزود: از آغاز خدمت در کردستان تلاش کردیم تا با حضور میان اقشار مختلف مردم با آنان به صورت بی‌واسطه ارتباط بگیریم.

استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای کردستان در بخش‌های مختلف، بیان کرد: همه تلاش ما این است تا با آرامش و سعه صدر پذیرای مردم، خواسته‌ها و انتقادات آنان باشیم.

وی افزود: با راهکارها و ایده‌هایی که در مسائل اقتصادی پیش گرفته‌ایم امید داریم در این دولت کارهای اساسی در اشتغال و معیشت مردم انجام شود.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه شخصیت انقلابی ماموستا قادری در منطقه پیام‌آور وحدت و همدلی بین مردم و نظام اسلامی است، افزود: ماموستا قادری با حرکت در مسیر رهنمودهای امامین انقلاب، یاور و همراه راستین انقلاب و نظام اسلامی در منطقه بوده است و همه ما به وجود این شخصیت افتخار می‌کنیم.

ماموستا قادری، امام‌جمعه پاوه در ادامه این نشست نیز ضمن تبریک انتصاب شایسته زارعی‌کوشا به عنوان استاندار کردستان، یادآور شد: انتصاب استاندار جوان و انقلابی در کردستان موجب دلگرمی و افزایش امید در بین مردم این استان شده است‌.

انتهای پیام
captcha