برگزاری نشست‌های «جهاد تبیین» با محوریت مبلغان دینی در کردستان
کد خبر: 4038572
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

برگزاری نشست‌های «جهاد تبیین» با محوریت مبلغان دینی در کردستان

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری نشست‌های «جهاد تبیین» با محوریت مبلغان و سخنرانان و اقشار تأثیرگذار خبر داد و گفت: در این نشست‌ها کارکردهای تبلیغ در عرصه جهاد تبیین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با بیان «جهاد تبیین» وظیفه تک تک ما در برابر آینده اسلام و مسلمین را مشخص کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه جهاد تبیین هر یک از ما وظایفی را بر عهده داریم، افزود: اجرای بهینه و منحصر به فرد این وظایف می‌تواند زمینه‌ساز تحقق پیروزی روزافزون در عرصه جهاد تبیین برای ایران اسلامی باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را به عنوان سازمانی که اولویت اصلی آن تبلیغ و تبیین است، بسیار سنگین‌‎تر از گذشته بیان کرد و گفت: در این راستا باید برنامه‌ریزی مدون و اساسی برای موفقیت در عرصه جهاد تبیین صورت گیرد.

وی به برنامه‌های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: در عرصه جهاد تبیین و به منظور تحقق بیانات رهبری در این زمینه اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با علما و روحانیون صاحب نفوذ و نخبگان تبلیغی جلسات منسجم و مؤثری را برگزار کرده است.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: رسالت اداره تبلیغات اسلامی تبلیغ و تبیین است که براین اساس در عرصه جهاد تبیین نیز با قوت و قدرت پیگیر برنامه‌های عرصه جهاد تبیین هستیم.

وی از برگزاری نشست‌های «جهاد تبیین» با محوریت مبلغان و سخنرانان و اقشار تأثیرگذار خبر داد و گفت: در این نشست‌ها کارکردهای تبلیغ در عرصه جهاد تبیین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم از توطئه‌های دشمنان را از فعالیت‌های اصلی در عرصه جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: در این راستا در شهرستان قروه نشست‌هایی با حضور روحانیون مستقر و اعزامی برگزار شد و با جدیت هرچه تمام پیگیر برنامه‌های اثرگذار در این زمینه هستیم.

وی از برگزاری نشست مجازی «جهاد تبیین» سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور خبر داد و یاداور شد: این نشست با حضور حجت‌الاسلام جنتی، مدیرکل اعزام و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور به صورت مجازی در هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha