تحریم‌های ظالمانه آمریکا تأثیری در روحیه استکبارستیزی ملت ایران ندارد
کد خبر: 4035691
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
امام‌جمعه سنندج:

تحریم‌های ظالمانه آمریکا تأثیری در روحیه استکبارستیزی ملت ایران ندارد

امام‌جمعه سنندج گفت: امروز ملت ایران نشان دادند که تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی هرگز تأثیری در روحیه استکبارستیزی آنان ندارد که این امر نشان از شجات و پایبندی ملت ایران به نظام مقدس انقلاب اسلامی دارد.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام‎جمعه سنندج، امروز، 22 بهمن‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با قدردانی از حضور حماسی مردم استان کردستان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: مردم استان کردستان در طول 43 سال گذشته با روحیه ایثار و وطن‌پرستی همواره دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز به مانند سال‌های گذشته ملت ایران به‌ویژه مردم استان کردستان برای بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه به میدان آمدند و حماسه آفریدند، افزود: ملت ایران نشان دادند که علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود، همچنان پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند؛ ملت ایران امروز باردیگر شجاعت و ایستادگی خود را به جهانیان نشان دادند.

امام‌جمعه سنندج با اشاره به حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن، تأکید کرد: امروز ملت ایران نشان دادند که تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی هرگز تأثیری در روحیه استکبارستیزی آنان ندارد که این امر نشان از شجات و پایبندی ملت ایران به نظام مقدس انقلاب اسلامی دارد.

ماموستا رستمی ادامه داد: هر مدیر و مسئولی باید در انجام کارهای خود دستورات قرآن و اسلام را نصب‌العین خویش قرار دهد، چراکه در سراسر قرآن کریم و کلام الله الهی بر اهمیت عدالت تأکید شده است.

وی با تأکید بر نهادیه شدن عدالت در جامعه، گفت: نهادینه‌سازی عدالت در تمام بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... زمینه‌ساز رفع کاستی‌هاست و خوشبختانه انقلاب اسلامی در این مسیر قرار گرفته است.

امام‌جمعه سنندج با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی بیش از این مردم ایران را در تنگنا قرار دهد، یادآور شد: انتظار همه ما از دولت سیزدهم این است که تلاشش را در حل مشکلات اقتصادی کشور بیشتر کند تا شاهد شکوفایی در این مملکت باشیم.

انتهای پیام
captcha