تفکر ما می‌توانیم راه حل مشکلات کشور است
کد خبر: 4028464
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
استاندار خراسان‌جنوبی:

تفکر ما می‌توانیم راه حل مشکلات کشور است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بیت‌الغزل بیانات رییس جمهور این است که از اصحاب ما می‌توانیم هستیم لذا مشکلات را با استفاده از مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل خواهیم کرد.

استاندار خراسان جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، ۲۳ دی‌ماه در چهارمین سفر شهرستانی خود با استقبال نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه، فرماندار و مسئولان طبس وارد این شهرستان شد. 

غبارروبی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان نخستین برنامه این سفر بود که با حضور جمعی از مدیران ستادی، استانی و شهرستانی در گلزار شهدای طبس انجام شد و استاندار خراسان جنوبی در ادامه آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) را زیارت کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی در جمع نمازگزاران و زائران آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، گفت: برای حل مشکلات باید کمی صبر داشته باشیم، دولت هنوز به‌طور کامل مستقر نشده و خیلی از مدیران هنوز تغییر نکرده‌اند. ان‌شاء‌الله با تغییراتی که در بدنه مدیریتی کشور رقم خواهد خورد، شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی، سکان مدیریت کشور را به دست گرفته و این مشکلات ناشی از تحریم‌ها و تهدیدهای نظام سلطه و بی‌کفایتی برخی مدیران گذشته است. شخص رئیس‌جمهور و قوه مجریه، شبانه‌روز وقت می‌گذارند تا این مشکلات حل شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به دیدگاه اشتباه برخی مدیران گذشته، گفت: برخی مدیران، حل مشکلات کشور را به تصمیمات آن سوی مرزها گره زده بودند، اما به کوری چشم دشمنان، به‌زودی تحریم‌ها هم برداشته می‌شود و به‌تدریج شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

وی بیان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل مشکلات باعث پایداری نظام شده و به فرمایش مقام معظم رهبری، آینده خوبی برای کشور در راه است. 

قناعت در ادامه برنامه‌های سفر خود به شهرستان طبس با همراهی جمعی از مسئولان استان و شهرستان با خانواده گرانقدر شهید حسن آشنا دیدار کرد و ضمن دلجویی از خانواده معزز این شهید، از نقش شهدا در دوام و توفیقات جمهوری اسلامی گفت.

یادآور می‌شود، شهید حسن آشنا متولد فروردین‌ماه ۱۳۴۶ است که دوران سربازی خود را با حضور در سپاه پاسداران در مناطق جنگی گذراند و بعد از طی این دوره، به استخدام سپاه درآمد و با حضور در گردان تخریب لشکر ۲۱ امام رضا(ع)، چندین بار عازم جبهه شد تا اینکه تیر ۱۳۶۱ در جزیره مجنون مفقود شد.

بعد از گذشت ۹ سال، پیکر مطهر این شهید طی عملیات تفحص کشف و آبان ۱۳۷۵ در زادگاهش روستای ازمیغان طبس به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha