3843 سرباز وظیفه از اجرای طرح ملی سرباز مهارت در اردبیل بهره‌مند شدند
کد خبر: 4027389
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

3843 سرباز وظیفه از اجرای طرح ملی سرباز مهارت در اردبیل بهره‌مند شدند

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل، از آموزش 3 هزار و 843 سرباز وظیفه در فاز سوم طرح ملی سرباز مهارت استان اردبیل خبر داد.

بهرنگ کوهی جهاد دانشگاهیبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهرنگ کوهی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل، ۱۹ دی‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال 1400، 3 هزار و 843 سرباز وظیفه در قالب فاز سوم طرح ملی سرباز مهارت در استان آموزش‌های مهارتی و اشتغال‌زا را طی نمودند.

کوهی بیان کرد: طی تفاهم‌نامه همکاری صورت گرفته مابین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص اجرای طرح سرباز مهارت، 3 هزار و 843 سرباز وظیفه از آموزش‌های مهارتی و اشتغال‌زای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: آموزش این تعداد از سربازان وظیفه در  مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا شهرستان مشگین‌شهر و مرکز آموزشی شهید مدنی ناجا شهرستان اصلاندوز ناجا بوده و طی آن دوره‌های «مهارت عمومی کارآفرینی و اشتغال» و «مهارت‌های زندگی» به همت این نهاد در این پادگان‌های آموزشی در حال برگزاری است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل، تصریح کرد: تمامی سربازان وظیفه که در قالب این دوره‌ها آموزش می‌بینند، پس از پایان دوره از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گواهینامه معتبر دریافت می‌نمایند.

 

 
انتهای پیام
captcha