معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد
کد خبر: 4023751
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد

در حکمی از سوی سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی استان، اصغر امیدی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

اصغر امیدی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حکمی از سوی سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی استان، اصغر امیدی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

 در بخشی از این حکم آمده است:

«با عنایت به موافقت رئیس محترم جهاددانشگاهی و نظر به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری» منصوب می‌شوید، امید است با استعانت خداوند متعال، در حفظ و ارتقاء ارزش‌ها و باورهای دینی و ملی، ارتقاء فضای نشاط، امید و تقویت مشارکت دانشجویان و فعالیت‌های دانشجویی و ارتباط مستمر و موثر با دانشگاه‌ها، مراکز و سازمان‌ها با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های دانشجویی در استان و حمایت از آن‌ها در جهت اهداف فرهنگی و اجتماعی با افزایش نقش کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی با به کارگیری همه امکانات و تجربیات موجود، در راستای انجام وظایف محوله و توسعه فعالیت‌های آن معاونت موفق و مؤید باشید».

رضایی همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های محمدتقی حسین‌پور در مدت زمان فعالیت به‌عنوان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha