اجرای طرح مجازی «ترجمه روان قرآن» در کردستان
کد خبر: 4023144
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

اجرای طرح مجازی «ترجمه روان قرآن» در کردستان

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان از برگزاری دوره آموزشی ترجمه روان قرآن کریم به‌صورت مجازی برای علاقه‌مندان کردستانی خبر داد و گفت: این دوره‌ آموزشی از یکم دی‌ماه در سطح استان کردستان آغاز شده است.

درخش علیمرادی رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی کردستان

درخش علیمرادی، رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزشی ترجمه روان قرآن کریم به‌صورت مجازی برای علاقه‌مندان کردستانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز برگزاری این دوره مجازی از اول دی‌ماه در سطح استان کردستان افزود: این دوره‌ آموزشی به‌صورت روزانه از ساعت هشت صبح در محیط اسکای روم و یا اینستاگرام برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به جز روزهای سه‌شنبه و جمعه در طول هفته هر روز ساعت هشت صبح برگزار خواهد شد، بیان کرد: فایل ضبط شده این دوره آموزشی هر روز در گروه‌های واتساپی بارگذاری خواهد شد.

وی با اشاره به چگونگی اجرای این طرح، یادآور شد: در این راستا هر روز دو صفحه از قرآن کریم قرائت شده و در مدت زمان حدود 20 دقیقه ترجمه و تفسیر می‌شود و 10 دقیقه پایانی کلاس برای سؤالات متداول شرکت‌کنندگان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام
captcha