اجرای طرح جهادی «چتر مادرانه فاطمی» به مناسبت ایام دهه فاطمیه در بجنورد
کد خبر: 4021956
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

اجرای طرح جهادی «چتر مادرانه فاطمی» به مناسبت ایام دهه فاطمیه در بجنورد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای دهگاه بجنورد از اجرای طرح جهادی چتر مادرانه فاطمی به مناسبت دهه فاطمیه در شهرستان بجنورد خبر داد.

گروه‌های جهادیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما استان،محمد نصرتی، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای دهگاه بجنورد با اشاره به اینکه طرح جهادی چتر مادرانه فاطمی  توسط بچه‌های مسجد روستای دهگاه بجنورد عملیاتی شده، اظهار کرد: این طرح در قالب گروه‌های جهادی «یا فاطمه الزهرا» و به منظور یاری رساندن به خانواده‌های نیازمند در شهرستان بجنورد تشکیل شده است.

وی در خصوص برگزار شدن ایستگاه صلواتی در مکان امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این ایستگاه خدمات رسانی به خانواده‌های محروم این شهرستان بود که پنجشنبه و جمعه برگزار شد.

نصرتی اضافه کرد: تهیه رنگ و انجام نقاشی خانه، نگهداری از بچه‌های بی سرپرست، پیرایش افراد معلول و بی سرپرست و تعمیر لوازم خانگی خانواده‌های نیازمند نیز طی این مراسم انجام شد.

وی حضور اثرگذار، یاری‌گر و همراه نوجوانان و جوانان در این طرح را چشم نواز و محوری اعلام کرد و گفت: فعالیت‌های آموزشی برای نوجوانان نیز در این طرح اجرا شد.

 وی همچنین از تهیه بسته‌های معیشتی ویژه شب یلدا  خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با همیاری خیرین و جمع آوری کمک‌های مومنانه بسته‌های معیشتی ویژه شب یلدا تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

این مسئول نحوه شرکت خیرین و علاقمندان در این طرح را اینگونه بیان کرد: فعالان خیرین برای مشارکت در این امر خداپسندانه کمک‌های نقدی خود را می‌توانند به شماره کارت   6037991925028247   محمدنصرتی واریز و برای اهدای وجوه غیر نقدی با شماره   09915897362تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha