شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 4019849
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران در اولویت قرار گیرد

امام‌جمعه آببر گفت: در انتخاب مدیران علاوه بر انقلابی و ولایی بودن باید مسئله کارآمدی و شایسته‌سالاری نیز مد نظر قرار گیرد.

منصوری امام جمعه آببربه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام‌جمعه آب‍‌بر، 19 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم دقت در انتخاب مدیران استانی و شهرستانی اظهار کرد: باید به جز مسئله انقلابی و ولایی بودن مسئله کارآمدی و شایسته‌سالاری نیز در انتخاب مدیران مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کارآمدی و شایستگی باید در اولویت انتخاب مدیران باشد تصریح کرد: جوانان بسیار کارآمد و خوبی در شهرستان داریم که می‌‌توان از ظرفیت آن‌ها در مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها استفاده کرد. باید به جوانان بیشتر بها داده شود؛ چراکه آن‌ها ایده‌هایی خوبی برای پیشرفت دارند که باید آن را با تجربه افراد دیگر تلفیق کنند.

خطیب نماز جمعه آببر در ادامه با اشاره به لزوم برخورد با اختلاس‌گران و خائنان به بیت‌المال ابراز کرد: مردم ما امروز در مقابل تحریم و مشکلات ایستادگی می‌کنند و گلایه‌ای ندارند، اما از مسئولان و قوه قضائیه انتظار دارند با خائنان به بیت‌المال و اختلاس‌گران به شدت برخورد شود.

وی به سفر مشاور امنیت ملی کشور امارات متحده عربی به کشورمان اشاره کرد و گفت: سفر یک مقام اماراتی بعد 5 سال به کشورمان نشان‌دهنده اقتدار کشورمان است.

امام جمعه آببر با بیان اینکه امارات بعد از عادی‌سازی روابط به رژیم صهیونیستی که به رسوایی این کشور انجامید تلاش دارد روابط خود را با ایران اسلامی تقویت بخشد، افزود: امارات می‌داند که نمی‌تواند ایران را از اقتصاد خود حذف کند و پس از گفت‌وگوهای ایران و عربستان تلاش می‌کند که روابط خود را با ایران تقویت کند.

وی به ادامه گفت‌گوهای کشورمان با 4+1 برای رفع تحریم‌ها اشاره و بیان کرد: دشمنان تلاش دارند که امتیازات بیشتری از ما بگیرند و بحث موشک‌های ایران و صنایع پهپاد و نیز نفوذ منطقه‌ای ایران را نیز به این مذاکرات بکشانند که باید تیم مذاکره‌کننده ایرانی هوشیاری داشته و اجازه زیاده‌خواهی را ندهند.

انتهای پیام
captcha