صادقی هنرمند متعهد به مکتب امام (ره) و شهداست
کد خبر: 4012427
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
وزیر ارشاد در بازدید از کارگاه نقاشی حبیب‌الله صادقی:

صادقی هنرمند متعهد به مکتب امام (ره) و شهداست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین از کارگاه نقاشی حبیب‌الله صادقی نقاش پیشکسوت کشورمان بازدید کرد و در گفت‌و‌گو با حبیب‌الله صادقی در جریان روند آماد‌ه‌سازی آثار وی قرار گرفت.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه گفت: از این بازدید بسیار خوشحال شدم و از اینکه اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است. استاد صادقی هنرمند انقلابی، متعهد، علاقه‌مند به مکتب امام (ره) و شهدا است و زحمات بسیاری در این مسیر کشیده و آثار تاریخی و ماندگار خلق کرده است.

وی افزود: استاد صادقی که از اساتید مسلم هنر هستند، اتفاقات تاریخی، انقلابی، ادبی و باستانی کشور را به خوبی با زبان هنر نقاشی به تصویر کشیده‌اند. در آثار ایشان تلفیق هنر ایرانی اسلامی و عظمت هنر را می‌توان مشاهده کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هنر قدرتی دارد که روایت‌ها را ماندگار و عمومی می‌کند. امروز دانشجویان و نسل جوان که انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند و از آن خاطره ندارند، با دیدن آثاری چون آثار استاد صادقی از عظمت این اتفاقات و بخشی از واقعیت‌های میهنمان مطلع می‌شوند.

در این بازدید حبیب‌الله صادقی با توضیح روند آماده‌سازی آثارش گفت: در این آثار نبرد تاریکی و روشنایی را به تصویر کشیده‌ام و تلاش می‌کنم در آثار خود راوی تاریخ در حوزه‌های مختلف ادبی، انقلابی، باستانی و ... باشم.

انتهای پیام
captcha