راه‌اندازی ۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در مازندران
کد خبر: 4011541
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

راه‌اندازی ۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در مازندران

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، گفت: ۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در مازندران راه‌اندازی شد.

میثم معافی، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، میثم معافی، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، با اشاره به ایجاد ۶۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان، گفت: این مراکز با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در بخش‌های فرهنگی ایجاد است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به وجود ۱۵ مرکز نیکوکاری حوزوی، تصریح کرد: آموزش و تولید قدرت فرهنگی برای نیازمندان با پشتیبانی حوزه‌های علمیه از جمله اهداف ایجاد این مراکز است.

وی افزود: در هفت ماهه سال‌جاری ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی استان به نیازمندان کمک شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

معافی بیان کرد:  تا کنون ۳۳ مرکز نیکوکاری در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان به منظور رسیدگی به امور دانش‌آموزان نیازمند با هدف نهادینه ساختن فرهنگ انفاق و نیکوکاری ایجاد شد.

وی ادامه داد: آموزش خانواده در بخش‌های بصیرتی، حقوقی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، مشاوره و... از جمله فعالیت‌های مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان است.

انتهای پیام
captcha