کمیته‌‌های راهبردی در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود
کد خبر: 4011499
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
با حضور نیروهای انقلابی و جهادی؛

کمیته‌‌های راهبردی در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود

استاندار آذربایجان غربی از تشکیل کمیته‌های راهبردی با حضور نیرو‌های انقلابی و جهادی در استان خبر داد و گفت: در این کمیته‌های پیشران‌های اصلی توسعه و مزیت‌های نسبی استان شناسایی و در راستای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی می‌شود.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، روز گذشته، ۱۶ آبان روحیه جهادی را یکی از راهکارهای مهم حل مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: برنامه‌های توسعه‌ای با روحیه جهادی و تدوین راهکارهای عملیاتی و اجرایی در تمامی نقاط استان اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: این جلسات استمرار خواهد داشت چرا که با هم‌فکری و هم‌اندیشی تمامی دغدغه‌مندان و نیروهای مردمی، انقلابی، مؤمن و متعهد و با استفاده از ظرفیت‌های استان، مشکلات مردم حل می‌شود. به برکت خون شهدا امروز امنیت پایدار را در سراسر ایران اسلامی می توان مشاهده کرد.

استاندار آذربایجان غربی از تشکیل کمیته‌های راهبردی با حضور نیروهای انقلابی و جهادی  در استان خبر داد و بیان کرد: در این کمیته های راهبردی، پیشران‌های اصلی توسعه استان و مزیت‌های نسبی استان شناسایی و در راستای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی می شود.

معتمدیان نیروی انسانی توانمند را از ظرفیت‌های بسیار خوب استان عنوان کرد و ادامه داد: از نیروهای باانگیزه، جوان، انقلابی و جهادی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای استان استفاده می کنیم.

وی انسجام، وحدت و همدلی در استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: استفاده از نظرات ارزشمند علما، روحانیون، انقلابیون و تمامی افرادی که دغدغه انقلاب و نظام اسلامی دارند،  در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی توجه به معیشت و ایجاد رفاه و آرامش مردم و رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار را جزء اولویت‌های مهم استان در مدیریت جدید عنوان کرد و گفت: از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دولتی و بخش خصوصی به‌ویژه نهادهای انقلابی و خدمات‌رسان برای رفع محرومیت در مناطق مختلف استان بهره‌مند خواهیم شد.

وی حضور میدانی در میان مردم به ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار را از دیگر برنامه‌های استان دانست و افزود: مسئولان باید در کنار مردم باشند و هیچ دیوار بلندی در میان آنان نباید قرار بگیرد، مسئولان بدون واسطه در میان مردم قرار بگیرند و مشکلات آنان را از زبان خودشان بشنوند.

معتمدیان بیان کرد: اولویت‌های کاری مسئولان بر اساس مطالبات مردم برنامه‌ریزی شود و تصمیم‌گیری‌ها باید در اسرع وقت و در کمترین زمان صورت گیرد.

وی یکی از مهمترین حوزه‌های کاری در استان را استفاده از ظرفیت معادن استان در جهت ایجاد اشتغال و درآمد برای استان عنوان کرد و اظهار کرد: شکستن انحصار شرکت‌های دولتی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جلوگیری از خام‌فروشی باید مد نظر مسئولان استان قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha