قهرمانان ورزشی اردبیل با اهدای زمین و مسکن مورد حمایت قرار می‌گیرند
کد خبر: 4009704
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

قهرمانان ورزشی اردبیل با اهدای زمین و مسکن مورد حمایت قرار می‌گیرند

شهردار اردبیل، گفت: اهدای جوایز به موارد خاصی بسنده نمی‌کند، بلکه گاهی با اهدای زمین و مسکن نیز از ورزشکاران می‌توانیم تجلیل کنیم.

محمود صفری شهردار قرآنی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، دهم آبان‌ماه، در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، اظهار کرد: حمایت از قهرمانان ورزشی در میادین جهانی و بین‌المللی از اولویت اساسی و ویژه برخوردار است، چرا که ورزشکاران مایه غرور و عزت ایرانیان هستند.

وی بیان کرد: اهدای جوایز به موارد خاصی بسنده نمی‌کند، بلکه گاهی با اهدای زمین و مسکن نیز از ورزشکاران می‌توانیم تجلیل کنیم که این مسئله روند کار را در این بخش ساماندهی کرده و شرایط مطلوبی را به همراه آورده است که در این راستا هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

شهردار اردبیل، تصریح کرد: مشکلی در اهدای زمین به قهرمانان نداریم، چرا که به اندازه ساخت‌وساز انجام شده، زمین در اختیار داریم و به راحتی می‌توانیم برای هر قهرمان المپیک، بین‌المللی و جهانی، قطعه زمینی را واگذار کنیم و در این فرآیند هیچ محدودیتی وجود ندارد.

صفری اظهار کرد: 6 هزار هکتار زمین در اختیار راه و شهرسازی است که به راحتی می‌توان بخشی از این اراضی را قطعه‌بندی کرده و به مدال آوران و افتخارآفرینان استان اردبیل داد و برنامه‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف شهری جامعه ورزشی را محقق کرد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش ساخت و سازها به دلیل افزایش قیمت مصالح نیز تصریح کرد: متأثر از این موضوع آمار ساخت و ساز نیز بر درآمد شهرداری تأثیر گذاشته و به همین منظور درصدد هستیم از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توسعه فضاهای ورزشی استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha