کتاب «خدیجه(س) همتای بی‌همتا» به زبان انگلیسی منتشر شد
کد خبر: 3990802
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

کتاب «خدیجه(س) همتای بی‌همتا» به زبان انگلیسی منتشر شد

کتاب «خدیجه(س) همتای بی‌همتا» تألیف مرضیه محمدزاده، پژوهشگر خوزستانی به زبان انگلیسی به چاپ رسید و در اختیار علاقه‌مندان و دانش‌پژوهان انگلیسی زبان و اسلام‌دوستان خارج از کشور قرار گرفت.

کتاب «خدیجه(س) همتای بی‌همتا» به زبان انگلیسی منتشر شدبه گزارش ایکنا از خوزستان، کتاب «خدیجه(س) همتای بی‌همتا» تألیف مرضیه محمدزاده، پژوهشگر خوزستانی به زبان انگلیسی به چاپ رسید و در اختیار علاقه‌مندان و دانش‌پژوهان انگلیسی زبان و اسلام‌دوستان خارج از کشور قرار گرفت.

کتاب «خدیجه(س)، همتای بی‌همتا» از سوی انتشارات اطلاعات در 240 صفحه منتشر و در دو فصل تنظیم شده است. فصل اول با نام زندگانی خدیجه(س) قبل از ازدواج با رسول‌الله(ص) شامل پنج بخش است و فصل دوم کتاب اختصاص به زندگانی خدیجه(س) بعد از ازدواج با رسول‌الله(ص) دارد که شامل 9 بخش است.

از دیگر آثار محمدزاده می‌توان به کتاب‌های «ام سلمه و نقش او در تاریخ اسلام»، «حسین‌ بن‌ علی‌ (ع‌) امام‌ ارزشها»، «دانشنامه‌ شعر عاشورایی‌ انقلاب‌ حسینی‌ در شعر شاعران‌ عرب‌ و عجم‌»، «شهیدان جاوید پژوهشی تاریخی درباره شهدای نهضت امام حسین(ع)»، «مقتل امام حسین علیه‌‌السلام بر اساس متون کهن»، «زنان ائمه معصومین علیهم‌‌السلام و زنان با ائمه معصومین علیهم‌‌السلام» اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha