ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران اردبیلی ساماندهی می‌شود
کد خبر: 3982347
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران اردبیلی ساماندهی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: با توجه به ضرورت رفع نیازهای جامعه جانبازان و ایثارگران، ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران اردبیلی ساماندهی می‌شود.

رضازاده// ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران اردبیلی ساماندهی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 15 تیرماه در دیدارهای طرح «سپاس» در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به ضرورت رفع نیازهای جامعه جانبازان و ایثارگران، ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران اردبیلی ساماندهی می‌شود که به همین منظور تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: جانبازان شاهدان زنده و سند عزت و جاودانگی ملت بزرگ ایران هستند که با صبر و بردباری زیباترین نوع ایثار را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بیان کرد: آرامش و امنیت حاکم بر فضای جامعه را مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدای والامقام و جانبازان سرافراز هستیم که به همین منظور فضای جامعه بایستی از ولی نعمتان جامعه نشات بگیرد.

شاهی تصریح کرد: تحمل سختی‌ها و مشقت‌ها توسط جانبازان صلابت و پایداری را به حد اعلی رسانده و امروز نیز این قشر عزیز و ارزشمند  با حضور پررنگ در عرصه های مختلف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارند.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما رضایتمندی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران کشورمان بوده تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha