یک صدایی رسانه‌ها؛ راهکار مقابله با شبه‌افکنی دشمنان در انتخابات
کد خبر: 3975155
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

یک صدایی رسانه‌ها؛ راهکار مقابله با شبه‌افکنی دشمنان در انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: یک صدا بودن رسانه‌ها مهم‌ترین نیاز ما برای مقابله با شبه‌افکنی‌ها و سمپاشی دشمنان در عرصه انتخابات است.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان شامگاه گذشته، ۱۱ خردادماه در نشست هم‌اندیشی رسانه و انتخابات اظهار کرد: سال‌های زیادی است که دشمنان انقلاب و ایران علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی فعالیت‌های رسانه‌ای گسترده‌ای انجام داده‌اند و هنوز ادامه دارد ولی در این برهه از زمان دشمنان علیه انتخابات خیز بلندی برداشته‌اند.

وی افزود: از جامعه رسانه‌ای استان کردستان انتظار داریم که با شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی جامعه زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: یک صدا بودن رسانه‌ها مهم‌ترین نیاز ما برای مقابله با شبه‌افکنی‌ها و سمپاشی دشمنان در عرصه انتخابات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آمادگی برای تشکیل اتاق رسانه با محوریت انتخابات در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که نباید با برخی انتقادات موجب ناامیدی، بی‌اعتمادی و یأس در جامعه شویم. امیدآفرینی با تولید محتواهای مخاطب‌پسند باید اولویت تک‌تک رسانه‌های استان باشد.

رستمی با بیان اینکه شرکت انتخابات بنا به فرموده مقام معظم رهبری یک واجب شرعی است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب خنثی‌شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خواهد شد.

وی یادآور شد: آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادهای اصحاب رسانه هستیم، امیدواریم همه رسانه‌ها یک صدا در مسیر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی گام بردارند.

انتهای پیام
captcha