مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رفیعی کتاب می‌شود
کد خبر: 3959584
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رفیعی کتاب می‌شود

رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: به منظور بهره‌مندی بیشتر مبلغان از مطالب سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، این گروه درنظر دارد، این سخنرانی‌ها را در قالب کتاب و با نظارت مستقیم وی منتشر کند.

ارسال// مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رفیعی کتاب می‌شود/ نشر کتاب«رشد و تعالی از منظر قرآن و روایات»به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر مؤمنی، رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، با اشاره به انتشار سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی،‌ اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی بیشتر مبلغان سراسر کشور از مطالب مجموعه سخنرانی‌های ایشان گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر دارد این سخنرانی‌ها را در قالب کتاب و با نظارت مستقیم ایشان منتشر کند.

مؤمنی به ویژگی‌های محتوای سخنرانی‌های این خطیب توانا اشاره کرد و گفت: از دلایل انتشار مطالب سخنرانی ایشان می‌توان به اتقان، کاربردی بودن، منظم و دسته‌بندی شده مطالب ایشان اشاره کرد؛ به همین دلیل، مطالب ایشان برای تمام اقشار قابل استفاده است.

رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر لزوم ثبت و انتشار مطالب مورد نیاز جامعه اشاره و تصریح کرد: مطالب ناب و مورد نیاز برای استفاده عموم مردم و به خصوص مبلغان محترم سراسر کشور باید ماندگار شوند و یکی از راه‌های ثبت و ماندگاری مطالب سودمند، مکتوب و منتشر شدن آن است.

وی مستند بودن محتوای تبلیغی را مهم برشمرد و افزود: بسیاری از کتاب‌های سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی که منتشر شده است، متاسفانه مستند نیستند، اما در انتشار کتاب مذکور، مجموعه سخنرانی‌های ایشان توسط گروه تولید محتوا مستندسازی و ویرایش می‌شود و پس از نظارت حجت‌الاسلام رفیعی، منتشر خواهد شد.

مؤمنی یادآوری کرد: اولین مجموعه سخنرانی‌های رفیعی با عنوان «رشد و تعالی از منظر قرآن و روایت» آماده چاپ است و به زودی منتشر خواهد شد؛ مبلغان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت تولید محتوای فرهنگی این معاونت به نشانی https://tm.balagh.ir/‎ از زمان انتشار و نحوه خرید این اثر مطّلع شوند.

انتهای پیام
captcha