یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در نمین برگزار شد
کد خبر: 3953757
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در نمین برگزار شد

یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ و شهدای روستای سو‌ها در اردبیل با حضور مردم و مسئولان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در نمین برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده، امام جمعه نمین، ۲۵ بهمن‌ماه در مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ و شهدای روستای سو‌ها در اردبیل که با حضور مردم و مسئولان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هویت ناب اسلامی از اهداف مهم یادواره‌های شهداست چرا که ایثارگری‌های شهدای والامقام آغازی برای بیداری ملت ایران اسلامی بوده و هر چه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم.

وی با اشاره به این که پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یکی از اهداف مهم یادواره‌های شهدا است، بیان کرد: در این زمینه باید در راستای لزوم و اهمیت یادواره‌های شهدا تمام سعی و تلاش خود را به کار ببندیم و برای حل مشکلات جامعه با خلأ از آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

امام جمعه نمین ادامه داد: یادواره‌های شهدای والامقام می‌تواند در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

یوسف‌زاده تصریح کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون ایثارگری‌های و جانفشانی‌های شهدا به دست آمده و شهدا و رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس با جان و دل و به صورت خالصانه و در عین ولایتمداری در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند و به عنوان سرمایه‌های اجتماعی کشور به شمار می‌روند.

انتهای پیام
captcha