انقلاب اسلامی پیام توحید و آزادگی را برای مظلومان دنیا به ارمغان آورد
کد خبر: 3953379
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

انقلاب اسلامی پیام توحید و آزادگی را برای مظلومان دنیا به ارمغان آورد

رئیس پلیس فارس با بیان اینكه یوم‌الله ۲۲ بهمن سر آغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، گفت: در این روز ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیرهای اسارت طاغوت را فرو ریختند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 22 بهمن‌ماه در حاشیه مراسم این روز با بیان اینكه ‌پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین افتخارات ملت مسلمان ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی شكوهمند حماسه‌ای است كه در 22 بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، به پیروزی رسید.

وی با تأكید بر اینكه انقلاب اسلامی همچون ارمغانی الهی در تاریک‌ترین لحظات تاریخ ملت ایران به ما ارزانی شد، افزود: این انقلاب ودیعه‌ای الهی است که خداوند لایق دانست آن را در میان همه نسل‌ها به نسل حاضر و در میان همه جوامع و ملت‌ها به ملت ما سپرده تا در حفظ و گسترش آرمان‌های آن کوشا باشیم.

حبیبی همچنین گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن سر آغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و در این روز ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیرهای اسارت طاغوت را فرو ریختند.

رئیس پلیس فارس در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم در مراسم بزرگداشت جشن انقلاب به‌شكل‌های مختلف خودرویی، موتوری و همچنین مراسم میدان شهدا كه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شده بود، فرا رسیدن 22 بهمن را به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب تبریك گفت.

انتهای پیام
captcha