اجرای 250 برنامه دهه فجر در مناطق شرق شيراز
کد خبر: 3951321
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

اجرای 250 برنامه دهه فجر در مناطق شرق شيراز

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت:‌ به‌ مناسبت ایام فرخنده دهه فجر بیش از ۲۵۰ برنامه با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه شرق شیراز از سوی بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز، امروز، 13 بهمن‌ در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالروز فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام(ره) و تلاش شبانه‌روزی مجاهدان راه خدا به پیروزی رسید و بعد از آن هم با تدبیر رهبر معظم انقلاب و همراهی مجاهدان و مردم تداوم یافته است.

وی به فرا رسیدن گام دوم انقلاب اشاره كرد و در این زمینه برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت:  مقدمه ورود به گام دوم انقلاب دولت جوان‌گرا و انقلابی است.

خسروانی بر ضرورت حفظ انسجام و اتحاد درون نظام اسلامی تأكید كرد و گفت: در نظام اسلامی که همه آحاد مردم متحد هستند و دل در گرو دین خدا دارند، وظیفه دارند برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنند. تمدن نوین اسلامی محقق نمی‌شود جز اینکه شاکله کلی نظام اسلامی بعد از به ثمر نشستن این انقلاب ایجاد شود که به حمد الهی این اتفاق افتاده است اما آنچه که از گام اول و دوم انقلاب انتظار رفته و می‌رود این است كه مردم راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی را انتخاب کنند.

وی با تأكید بر اینكه ایجاد دولت جوانگرای اسلامی می‌تواند افکار شوم دشمنان انقلاب را منکوب و کید شیاطین زمان را به خودشان برگرداند، جایگاه مردم و نقش مهم آنان در این برهه زمانی که دشمنان داخلی و خارجی تمام قد در مقابل ولایت و دین خدا ایستادند را مهم خواند.

خسروانی بیان كرد: حضور مردم در چهل سال اول، سبب شد تا انقلاب اسلامی ایجاد شود اما به‌همان اندازه كه انقلاب ایجاد شد به همان اندازه هم مراحل بعد از انقلاب كه ایجاد دولت اسلامی و جامعه اسلامی است، اهمیت دارد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های این ناحیه از سپاه به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر پرداخت و گفت: به‌ مناسبت این ایام فرخنده بیش از ۲۵۰ برنامه با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه شرق شیراز توسط بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز اجرا خواهد شد.

وی اجرای رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس که از ۱۲بهمن شروع و تا شب۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت:  بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز که در منطقه شرق شیراز به فعالیت می‌پردازند، فعالیت‌های دیگری نظیر کمک مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، رزمایش سلامت، مرمت وساخت منازل جهت  محرومان و شامگاه یاد یاران را به‌مناسبت این ایام اجرا می‌كنند.

خسروانی به آتش کشیدن پرچم اسراییل و صهیونیزم جهانی و آمریکای جنایت کار، را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر بیان کرد و گفت: راه‌اندازی تور شادی در مساجد و محلات و حسینیه‌ها به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا)س)، تکریم  مادران شهدا در فرهنگسرای طاووسیه، جشن بزرگ انقلاب در بوستان شهروند، ایستگاه مشاوره و خدمات بهداشتی، پویش رسانه‌ای در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا، نذر خون و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، عطرافشانی قبور شهدا از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر هستند.

انتهای پیام
captcha