سند آمایش استان اردبیل رونمایی می‌شود
کد خبر: 3910152
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

سند آمایش استان اردبیل رونمایی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: سند آمایش استان همزمان با چهارم مرداد روز اردبیل با حضور مسئولان ارشد استان رونمایی می‌شود.

سند آمایش استان اردبیل رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ۲۲ تیرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: تدوین و روند مطالعاتی سند آمایش استان به اتمام رسید و پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل هم‌اکنون در انتظار تصویب این سند در کمیسیون عالی آمایش کشور هستیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سند آمایش استان اردبیل همزمان با چهارم مرداد روز اردبیل با حضور مسئولان ارشد استان رونمایی می‌شود. برنامه‌ریزی مطالعاتی این سند در فاز اول از سال ۸۵ آغاز شده و مرحله دوم آن از سال ۹۷ آغاز شد و سال گذشته نیز نهایی و به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: این سند مسیر را برای توسعه و پیشرفت ۱۱ شهرستان استان اردبیل با توجه به توانمندی‌ها مشخص کرده است. متأسفانه شیوع بیماری کرونا آسیب‌های جدی به اقتصاد وارد کرد و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی منسجم از کسب و کار‌های آسیب‌دیده حمایت کنیم.

شایقی بیان کرد: تلاش کرده‌ایم با اعطای تسهیلات کم‌بهره و حمایت از کسب و کار‌های خسارت‌دیده از بیماری کرونا، بخشی از زیان‌ها جبران شود.

انتهای پیام
captcha