عملیات اجرایی یادمان گلزار شهدای بیله‌سوار تسریع می‌شود
کد خبر: 3906739
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

عملیات اجرایی یادمان گلزار شهدای بیله‌سوار تسریع می‌شود

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: تکمیل عملیات اجرایی یادمان گلزار شهدای بیله‌سوار در سامانه ستاد ایران قرار گرفت تا با انتخاب پیمانکار واجد شرایط زمینه برای تسریع اجرا و تکمیل این یادمان فراهم شود.

عملیات اجرایی یادمان گلزار شهدای بیله‌سوار تسریع می‌شودبه‌گزارش ایکنا از اردبیل، سید رامین نصیری، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، چهارم تیرماه، با اشاره به تکمیل عملیات اجرایی یادمان گلزار شهدای بیله‌سوار، اظهار کرد: در راستای انتخاب پیمانکار ذیصلاح، تکمیل عملیات اجرایی یادمان گلزار شهدای بیله‌سوار در سامانه ستاد ایران قرار گرفت تا با انتخاب پیمانکار واجد شرایط، زمینه برای اجرا و تکمیل این یادمان فراهم شود.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان بایستی دارای سابقه کار در پروژه‌های مشابه بوده و براساس نقشه‌ها و جزئیات پیوستی این طرح را اجرا کنند، بیان کرد: پیمانکاران واجد شرایط می‌توانند برای اطلاع از جزئیات به سامانه ستاد ایران مراجعه کنند.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، گفت: تکمیل یادمان شهدای سوم شهریور ۱۳۲۰ که یکی از مطالبات مردم این شهرستان نیز بوده، تلاش می‌کنیم تا با انتخاب پیمانکار طرح، امسال در سالروز شهادت این شهدا شاهد بهره‌برداری از این یادمان باشیم.
نصیری، یادمان گلزای شهدای بیله‌سوار را از طرح‌های مهم و اولویت‌دار استان اردبیل در سال ۹۹ برشمرد و افزود: با تکمیل و بهره‌برداری این یادمان می‌توانیم زمینه برای اجرا و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و آیینی را در این مکان فراهم آوریم.
وی با اشاره به اهمیت تکمیل و ساماندهی این یادمان، اظهار کرد: به دلیل فداکاری‌ها و شهادت مرزداران در سوم شهریورماه سال ۱۳۲۰ در مقابل ارتش شوروی سابق، روز سوم شهریور به عنوان روز شهرستان بیله‌سوار شناخته می‌شود که ساماندهی یادمان شهدای بیله‌سوار گامی در راستای ارج نهادن مجاهدت شهدا و تکریم مقام شهادت است.

انتهای پیام
captcha