همکاری‌های ترویجی تعاون و جهاددانشگاهی اردبیل شکل می‌گیرد
کد خبر: 3906503
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

همکاری‌های ترویجی تعاون و جهاددانشگاهی اردبیل شکل می‌گیرد

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان توسط جهاددانشگاهی زمینه لازم برای کارآفرینی و اشتغال فعالان این حوزه فراهم می‌شود.

همکاری‌های ترویجی تعاون و جهاددانشگاهی اردبیل شکل می‌گیردبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهرنگ کوهی، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل، سوم تیرماه، در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های عملیاتی حوزه تعاون، اظهار کرد: ارتقای مهارت و توانمندسازی تعاونگران از برنامه‌های آموزشی و ترویجی جهاددانشگاهی استان اردبیل در حوزه تعاون استان است.
وی با اشاره به اهمیت بخش تعاون در اشتغال و توسعه استان، ادامه داد: در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی استان اردبیل، کرسی‌های تعاون و کارآفرینی در استان برگزار خواهد شد.
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های تعاون و کارآفرینی موجب پرورش افراد خلاق، نوآور و کارآفرین در جامعه می‌شود، یادآور شد: آشنایی تعاونگران با چارچوب کسب و کار موفق و نقش کارآفرینی در توسعه تعاونی‌ها از اهداف مهم برگزاری این کرسی‌ها است.
کوهی ادامه داد: این کرسی‌ها با رویکرد برگزاری کارگاه، همایش و سمینار و تور‌های ترویجی و آموزشی در حوزه تعاون و کارآفرینی و ارایه مشاوره‌ها به منظور کمک افراد برای تشکیل شرکت‌های تعاونی کارآفرینانه و همچنین بسترسازی برای ایجاد شرکت‌های تعاونی دانش بنیان، از برنامه‌های جهاددانشگاهی استان اردبیل است.
در این جلسه ناصر نعمتی، مدیر تعاون استان اردبیل، گفت: به منظور بهره مندی از آثار رشد تعاونی‌ها تبدیل مجموعه‌های سنتی به تعاونی‌های مدرن و گذر از این مسیر در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه توسعه تعاونی‌ها رونق اشتغال و تولید را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: برای بهره مندی از آثار رشد تعاونی‌ها تبدیل مجموعه‌های سنتی به تعاونی‌های مدرن و گذر از این مسیر در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر تعاون استان اردبیل با اشاره به اینکه راهبرد‌های هفت گانه ابلاغی بخش تعاون در اردبیل با جدیت در دستور کار قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در طول سال‌جاری برنامه‌های طراحی شده با بهره گیری از کارشناسان مجرب اجرایی می‌شود که در این راستا برنامه‌های آموزشی را با همکاری جهاددانشگاهی اجرا خواهیم کرد.
نعمتی با اشاره به همکاری‌های سابق، گفت: تجارب و نتایج ارزشمندی در همکاری‌های قبلی با جهاددانشگاهی داریم و امیدواریم این روند را همچنان ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha