سخنرانی آیت‌الله هادوی تهرانی به زبان انگلیسی درباره جنایات پلیس آمریکا
کد خبر: 3902068
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

سخنرانی آیت‌الله هادوی تهرانی به زبان انگلیسی درباره جنایات پلیس آمریکا

آیت‌الله هادوی تهرانی امروز، 11 خردادماه، درباره جنایات پلیس آمریکا در مواجهه با سیاه‌پوستان و به خصوص جنایت اخیر در قتل فجیع یک سیاه‌پوست به زبان انگلیسی سخنرانی می‌کند.

سخنرانی آیت‌الله هادوی تهرانی به زبان انگلیسی درباره جنایات پلیس آمریکاامیر برازنده، مسئول دفتر آیت‌الله هادوی تهرانی، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: در راستای رفتارهای نژادپرستانه پلیس آمریکا و در حمایت از مردم رنگین‌پوست و تظاهرات خودجوش مردمی در این کشور، آیت‌الله هادوی تهرانی از طریق فضای مجازی و در محکومیت این حوادث به زبان انگلیسی سخنرانی می‌کند.
 
وی با بیان اینکه این سخنرانی امروز، 11 خردادماه، از ساعت 14 انجام می‌شود، اظهار کرد: سخنرانی این استاد سطح عالی حوزه از طریق لایوهای اینستا به آدرس
https://instagram.com/hadavi_droos و لایو آپارات به آدرس https://www.aparat.com/hadavi_tehrani/live و لایو فیس بوک Mahdi Hadavi Tehrani و از ساعت 14 به وقت ایران به زبان انگلیسی ایراد  می‌شود.
 
وی بیان کرد: آمریکا خود را مدعی حمایت از حقوق بشر و رفع تبعیض نژادی می‌داند در حالی که بیشترین تبعیض نژادی در این کشور وجود دارد و نمونه ننگین آن حادثه اخیر قتل یک سیاه‌پوست توسط یک پلیس است که همه انسان‌های آزاده باید آن را محکوم کنند.
 
یادآور می‌شود، یک پلیس آمریکایی، 9 دقیقه پای خود را بر گلوی یک سیاه‌پوست فشرد تا در همان حال جان خود را از دست داد.
انتهای پیام
captcha