حضور در انتخابات فرصتی برای نمایش قدرت مردم است
کد خبر: 3878233
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴

حضور در انتخابات فرصتی برای نمایش قدرت مردم است

نماينده مردم آذربايجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در انتخابات صحنه آزمون دیگری برای نمایش قدرت مردم ایران است و یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران حضور آزادانه مردم در انتخابات است که در نتیجه آن سرنوشت کشور رقم می‌خورد.

حجت الاسلام عسگر دیربازبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماينده مردم آذربايجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در سخنرانی پایانی ۲۲ بهمن‌ماه در پلدشت با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی حمایت خود از جمهوری اسلامی را به همگان اعلام کردند، اظهار کرد: دشمنان هر ساله در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مردم را از حضور در این راهپیمایی بازدارند و هر بار هم مردم جواب محکمی به آن‌‌ها می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه با هر حضور مردم در صحنه، آینده کشور و نظام تضمین می‌شود، افزود: هر ساله در این راهپیمایی بر تعداد نوجوانان و جوانان نیز افزوده می‌شود و همان‌ افراد، رویش‌های انقلاب هستند که با وجود آنکه انقلاب را ندیده‌اند اما در راهپیمایی شرکت کرده و این حضور آن‌ها آینده درخشانی را نوید می‌دهد.

نماينده مردم آذربايجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در سایه استقامت و بردباری مردم مشکلات اقتصادی کشور نیز رو به بهبود است، ادامه داد: همین بهبود وضعیت نشان می‌دهد که اعمال تحریم‌ها توسط کشورهای استکباری علیه ایران شکست خورده و حتی دیگر مکانیزم ماشه نیز معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرتمندتر از گذشته می‌شود، بیان کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی در عراق سیلی محکمی در نهایت دقت، اقتدار، ذکاوت و شجاعت بود و تودهنی محکمی به آمریکای جنایتکار بود.

حجت‌الاسلام دیرباز با اشاره به اینکه حضور در انتخابات صحنه آزمون دیگری برای نمایش قدرت مردم ایران است، تصریح کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران حضور آزادانه مردم در انتخابات است که در نتیجه آن سرنوشت کشور رقم خورده و موجب تداوم حرکت مقتدرانه کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌های نماینده اصلح بارها بیان شده است، گفت: مردم باید با بصیرت و دقت کافی نامزد مورد نظر را انتخاب کرده و درگیر تبلیغات انتخاباتی نشوند و با آگاهی فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha