کرسی علمی «معنای قرض‌الحسنه در قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3875656
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

کرسی علمی «معنای قرض‌الحسنه در قرآن» برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ کرسی علمی «معنای قرض‌الحسنه در قرآن» با حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه در مرکز تخصصی تفسیر حوزه برگزار خواهد شد.

سیدمحمود طیب حسینیحجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود طیب حسینی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: بنا داریم در روز 5 اسفندماه کرسی علمی با موضوع معنای قرض‌الحسنه در قرآن را با حضور ناقدان برگزار کنیم.

وی افزود: در این کرسی که در مرکز تخصصی تفسیر حوزه علمیه در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار خواهد شد، اینجانب به ارائه این بحث می‌پردازم؛ تلاش کرده‌ام تا معنای قرض‌الحسنه را از نگاه برخی مفسران استخراج کرده و برداشت جدیدی هم بر اساس مطالعاتم عرضه کنم.

طیب حسینی اضافه کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و عضو شورای فقهی بانک مرکزی، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی اسعدی، دانشيار گروه قرآن پژوهي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به عنوان ناقد به نقد مطالب اینجانب می‌پردازند.

طیب حسینی در مورد ساعت برگزاری این کرسی هم تصریح کرد: با توجه به زمان نسبتاً طولانی تا مقطع برگزاری هنوز این زمان قطعی نیست و متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha