فعالیت ۶۳ مرکز نیکوکاری در سمنان
کد خبر: 3861400
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

فعالیت ۶۳ مرکز نیکوکاری در سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره مراکز نیکوکاری کمیته امداد سمنان با بیان اینکه ۶۳ مرکز نیکوکاری در این استان فعال هستند، گفت: بخش عمده‌ای از کمک‌های مردمی توسط این مراکز جمع‌آوری می‌شود.

فعالیت ۶۳ مرکز نیکوکاری درسمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان، مسعود رجب‌زاده، رئیس اداره مراکز نیکوکاری این نهاد ظهر امروز 12 آذر در دیدار مسئولان مراکز نیکوکاری شاهرود با امام‌جمعه این شهر با بیان اینکه ۶۳ مرکز نیکوکاری در کمیته امداد استان فعال است، گفت: درآمد هفت‌ماهه اول سال جاری مراکز نیکوکاری سطح استان به ۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری بازوان توانمندی برای کمک به اقشار مختلف مردم هستند که در این راستا در هفت‌ماهه اول سال جاری مراکز نیکوکاری استان توانسته‌اند چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی، ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کالا و هشت میلیارد و ۶۰۰ خدمات را جمع‌آوری کنند.

رئیس اداره مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان با تأکید براینکه سمنان، شاهرود و گرمسار رتبه‌های برتر استان در جمع‌آوری کمک از سوی مراکز نیکوکاری را دارند، افزود: ضروری است در کنار افزایش مراکز نیکوکاری، کیفی‌سازی فعالیت‌های آن‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

رجب‌زاده با بیان اینکه در زمینهٔ مراکز نیکوکاری باید نگاه کارشناسی با برنامه‌ریزی باید در دستور کار قرار گیرد، یادآور شد: باید به مراکز نیکوکاری کمک کرد تا بتوانند از ظرفیت‌های خوب استان سمنان برای کمک به نیازمندان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha