نصب سنگ مزار شهدای جاویدالاثر شهرستان پارس‌آباد
کد خبر: 3845708
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

نصب سنگ مزار شهدای جاویدالاثر شهرستان پارس‌آباد

گروه فرهنگی- سنگ مزار ۹ شهید جاویدالاثر شهرستان پارس‌آباد واقع در گلزار شهدای وادی‌الرحمت نصب و گلباران شد.

نصب سنگ مزار شهدای جاویدالاثر شهرستان پارس‌آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی علایی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد، صبح امروز، هفتم مهرماه در مراسم نصب سنگ مزار شهدای جاویدالاثر پارس‌آباد، با تبریک هفته دفاع مقدس به خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: برای خانواده‌های گرانقدر شهدای جاویدالاثر صبر و استقامت و داشتن روحیه قوی از خداوند منان مسئلت داریم.
وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا را در هرجا و هر مکان را وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای شهدای بزرگوار است.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به رشادت‌ها و قداکاری شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ادای دین نسبت به ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا بوده که باید به این مهم توجه کنیم.
علایی شهدا را سرمایه‌های عظیم برای کشور برشمرد و تصریح کرد: به یقیت اشاعه آرمان‌ها و اهداف شهدا و الگوگیری از آن‌ها می‌تواند آینده کشور و اقتدار و عظمت آن را تضمین کند.
به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، روسای ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران پارس‌آباد به رسم یادبود سنگ مزار شهدای جاوبدالاثر شهیدان والامقام «براتعلی داداشی، شهرام رزمی، حمزه فروتن، هوشنگ اسوار، علی عزیزمصر، جعفرقلی جعفری، ناصر کیانی، مختار علی اسدی و طالب لامعی» در گلزار شهدای وادی‌الرحمت این شهرستان نصب شد.
حاضران در این مراسم با عطر افشانی و گلباران مزار شهدا با سلام و صلوات بار دیگر با آرمان‌های شهیدان و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام

captcha