یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3844148
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد برگزار شد

گروه فرهنگی- یادواره ۲۵۶ شهید شهرستان پارس‌آباد با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و نیز خانواده‌های معزز شهدا، یادواره ۲۵۶ شهید پارس‌آباد به صورت معنوی و باشکوه، روز گذشته یکم مهرماه برگزار شد.
حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در این مراسم اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان به عنوان یک رسالت خطیر و حساس بر گردن ماست و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
وی با اشاره به اینکه ادامه راه خون شهدای والامقام کشورمان برای ما یک رسالت خطیر و حساس است بیان کرد: تمام سعی و تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا این راه را ادامه دهیم و اهداف و آرمان‌های مقدس شهدا را هیچ گاه کوچک نشماریم چرا که شهیدان برای اهداف بزرگی از جان و مال و فرزندان خود گذشتند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: یادواره‌های شهدای والامقام برای ما یک فرصت و بستر مناسب است تا جوانان و نسل امروز و فردای کشورمان را با ترغیب برای حضور در این مراسمات معنوی دعوت کرده و آرمان‌های مقدس شهدا را برای آنان تشریح کنیم.
فیاضی اظهار کرد: هم‌اکنون با جنگ تمام عیار اقتصادی و جنگ نرم روبه‌رو هستیم و این مسئله موضوعی نیست که به این سادگی شمرده شود بلکه باید با فرهنگ‌سازی‌ها و فعالیت‌های جهادی در شبکه‌های اجتماعی توطئه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی را نقش بر آب کنیم.
انتهای پیام

captcha