آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3843879
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود.

آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، صبح امروز، ۳۱ شهریورماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآن و عترت در اردبیل، اظهار کرد: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی گفت: هدف از برگزاری این آزمون سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات قرآنی، ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه برای فراگیری معارف قرآن و عترت، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و راهبری آموزش‌های قرآن کریم در موسسات قرآنی است.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مورد تاریخ برگزاری این آزمون بیان کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.
طاهری افزود: این آزمون در٤ گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت(ع)، حفظ قرآن کریم، آموزش‌های الکترونیکی و در ١٥رشته به همت معاونت قرآن و عترت برگزار خواهد شد.
آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir از تاریخ ۱۲ آبان‌ماه تا ۱۲ آذرماه امسال برای ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: زمان برگزاری آزمون رشته‌های الکترونیکی رو‌های چهارشنبه و پنجشنبه ٢٥ و ٢٦ دی‌ماه و رشته‌های کتبی روز پنجشنبه ٣ بهمن‌ماه خواهد بود.
انتهای پیام

captcha