همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خلخال برگزار می‌شود
کد خبر: 3843573
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خلخال برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه شهرستان خلخال از برگزاری همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همزمانبا گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خلخال خبر داد.

همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خلخال برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه شهرستان خلخال، صبح امروز، ۳۰ شهریورماه در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خلخال، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس جزو ایام مهم برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن یاد و نام شهدا و یادآور ازخود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌هایی که جوانان ما در آن زمان از خودنشان دادند.

عطایی افزود: ما باید سعی و تلاش خود را مبنی بر انعکاس این هفته در سراسر کشور و حتی خارج از کشور انجام دهیم تا تمام جهان بفهمند که ما به یاد مقاومت‌هایی که مردم عزیزمان در دوران هشت سال دفاع مقدس ازخود نشان دادند هستیم و این امر جز با کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه میسر نمی‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال با بیان اینکه دشمنان در صدد این هستند که جوانان و مردم ما را از یاد و خاطره این دوران مقدس را به فراموشی سپرده و از ارزش‌ها و آرمان‌هایشان دور سازند و اهداف خود را عملی سازند، گفت: هر خبرنگار از هر جای کشور وطیفه دارد تا به بهترین نحوممکن مراسمات و برنامه‌های این ایام را انعکاس دهد.

وی تصریح کرد: امروز دورانی رسیده است که اکثر مردم در فضای مجازی فعالیت دارند و این بهترین فرصت برای خبرنگاران است که رشادت‌ها و شجاعت‌های هشت سال دفاع مقدس را در فضای مجازی نشر دهید تا همگان ببینند.

عطایی بیان کرد: چشم تمام دنیا به خبرنگاران است، به ویژه در هفته دفاع مقدس باید کاری کنند که رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، ازخودگذشتگی ها‌ی آن زمان را به رخ تمام دنیا بکشند.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال در مورد اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان گفت: نشست روشنگری، فرهنگی، انقلابی و سیاسی، پروژه هفته دفاع مقدس یا عنوان طرح شهید بهنام محمدی، نشست روشنگری فصلی، نشست تربیتی و اخلاقی و ویژه برنامه بازگشایی مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

وی نشست پیشگیری از اعتیاد، همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اجرای میزخدمت جهادی و پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.
انتهای پیام

captcha