کتابخانه مرکزی در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3843359
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

کتابخانه مرکزی در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار مشگین‌شهر گفت: احداث کتابخانه مرکزی در مشگین‌شهر باید جزو اولویت‌های مهم قرار گیرد و در راستای تحقق این امر پیگیری‌های لازم انجام شود.

کتابخانه مرکزی در مشگین‌شهر ایجاد می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار مشگین‌شهر، روز گذشته، ۲۸ شهریورماه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشگین‌شهر، توسعه فضا‌های کتابخانه‌ها را درجهت دسترس پذیر نمودن کتاب برای قشر‌های مختلف ضروری دانست و گفت: احداث کتابخانه مرکزی در مشگین‌شهر باید جزو اولویت‌های مهم قرار گیرد و در راستای تحقق این امر لازم است پیگیری‌های لازم برای تعیین تکلیف قطعه زمین اختصاص یافته به متراژ ۱۸۰۰ متر برای احداث کتابخانه مرکزی این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این جلسه با اشاره به ایجاد شهر‌های جدید در استان و لزوم ایجاد کتابخانه در این شهر‌ها گفت: در شهر جدید التاسیس قصابه زمین مورد نظر برای احداث کتابخانه عمومی اختصاص یافته است و امیدواریم با اختصاص اعتبار مورد نیاز، این پروژه فرهنگی در شهر قصابه احداث شود.

رضاقلیزاده با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف کتابخوانی توسط کتابخانه‌های عمومی خواستار استفاده از ظرفیت انجمن و فرهیختگان و نویسندگان شهرستان برای جذب قشر‌های مختلف جهت شرکت در این برنامه‌های فرهنگی و استفاده از خدمات کتابخانه‌های عمومی شد.

وی همچنین به دیدار اخیر، ولی ملکی، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با علیرضا مختار پور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص ساخت کتابخانه مرکزی در این شهرستان ابراز امیدواری کرد با تعیین تکلیف زمین مورد نظر، مراحل ساخت کتابخانه مرکزی این شهرستان آغاز شود.

انتهای پیام

captcha